بهترین های دنیای صفر و یک | Best of the BinaryWorld

در این تارنما مطالبی از بهترین های دهکده جهانی برای شما قرار داده شده است ، لطفا درصورت رضایت ازمطالب مارو از حمایت خودتون بهره مند کنید.

بهترین های دنیای صفر و یک | Best of the BinaryWorld

در این تارنما مطالبی از بهترین های دهکده جهانی برای شما قرار داده شده است ، لطفا درصورت رضایت ازمطالب مارو از حمایت خودتون بهره مند کنید.

چگونه بازی FarCry 4 را روان تر اجرا کنیم ؟

فرهاد | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۱۹ نظر

 

باز هم برای اجرای بازی سنگین و گرافیکی با مشکل مواجه شدید ؟ نمیخواهید بازی داغ دیگری را بخاطر مشکلات گرافیکی از دست بدهید ؟

 

پس با ما همراه باشید تا راه حلی برای این مشکل بدست آوریم :

 

اصولا ما شانسی برای " راحت " بازی کردن بازی هایی که منتظرشان بوده ایم نداریم ! خصوصا بازی های شرکت Ubisoft که همیشه در اوایل انتشار پر از مشکلات و باگ هستند.

این مشکل هم برای طرفداران بازیAssassin's Creed Unity  هم بوجود آمده . بازیکنان زیادی از وجود باگ های مختلف شکایت کرده اند .

 

خب بگذریم :

 

در ابتدا حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی را ذکر میکنیم :

 

                                                                                                                   حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی      

CPU: Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM)
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 30 GB
 
 
 سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی                                                                         
 
CPU: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
CPU Speed: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2GB VRAM)
Sound Card: Yes
  Free Disk Space:           30 GB

به ترتیب مراحل رو پیش میگیریم :

 

1 - مطمئن شوید که آخرین درایور کارت گرافیک سیستم نصب میباشد .

 

برای گرافیک های ATI / AMD

 

برای گرافیک های Nvidia / Geforce

 

و همچنین نرم افزار Direct X 

 

و آپدیت های بازی را دانلود کنید

پس از اینکه نرم افزار های مورد نیاز را نصب کردید در آخر 1 بار سیستم را Reset کنید .

 

حالا کار اصلی :

 

انجام دادن این تغییر باعث کم شدن کیفیت Texture های بازی و سطوح میشه . اما جای نگرانی نیست چراکه خیلی محسوس نبوده ولی باعث اجرای خیلی روان بازی میشود .

 

در ادامه به مسیر زیر بروید :

My Document\My Games\Far Cry 4

سپس وارد پوشه شوید و فایل GamerProfile.xml را با یک ویراشگر متنی مانند NotePad باز کنید (کیلیک راست ، open With  ، و گزینه notePad ) . حالا این خط را با کلید جستجوی CTRL +F پیدا کنید :   

    "DisableLoadingMip0="0 و سپس رقم 0 را به 1 تغییر دهید . با این شکل  "DisableLoadingMip0="1

حالا دوباره این خط را جستجو کنید :  

"GPUMaxBufferedFrames="0 و سپس رقم 0 را به 1 تغییر دهید . با این شکل "GPUMaxBufferedFrames="1

 

در نهایت فایل را با کلید های CTRL + S سیو کرده و خارج شوید .

 

چگونه ویدئو های اول بازی را رد کنیم ؟

برای رد کردن فیلم های بازی ( تبلیغات nvidia  و Dunia Engine  و Ubisoft ) که ممکن است به مرور زمان بسیار خسته کننده شده و صبرکردن برای اجرای بازی را سخت میکنند

به ترتیب مراحل زیر را اجرا کنید :

 

1 -  میانبر بازی ShortCut را پیدا کرده ( در دسکتاپ و یا محل نصب بازی )

2 - روی آن کلیک راست کرده و گزینه ی Propertise را انتخاب کنید .

3 - در قسمت Target  که در عکس زیر مشاهده میکنید .

4 - در انتهای خط پس از کاراکتر  "  یک فاصله (Space ) گذاشته و سپس این عبارت را تایپ کنید : skipintro-

5 - به این صورت :

در صورتیکه بازهم ویدئو ها نمایش داده شدند عبارت را به skip intro 1- تغییر دهید .

6 - پس از اتمام دکمه ی Apply  و سپس Ok را بزنید .

حالا از اجرای سریع و بی وقفه بازی لذت ببرید .

منبع : Riddick.Blog.ir

 

  • فرهاد

نظرات  (۱۹)

عالیییییییییییییییییییییییی ممنونننننننننننننننننننننن

  • پرهام سنکیان
  • سلام اگه دو تا فایل رو تو notpad تغییر بدیم از رزولوشن کم میشه ؟ در ضمن سیو بازی رو پاک میکنه؟
    پاسخ:
    سلام برشما نه مشکلی پیش نمیاد اتفاقا باید از طریق نوتپد عمل کنید . 
    در سیو هاتون هم مشکلی پیش نمیاد .
    اگر وسواس دارید میتونید قبل از این عمل از سیو هاتون نسخه بکاپ بگیرید . 
  • پرهام سنکیان
  • سلام من اون کاری که گفتینرو کردم عااااااااااااالی بود من رو low با افت فریم مواجه شدم شدید ولی با این کار الان رو high براحتی بازی میکنم ولی یک سوال اگه من اون دو تا فایل رو رو درجه 2 قرار بدم ایا عملکرد باز رو از اینی که هست بهتر میکنه ؟

    سلام من گوشه فارکزای توی مای گیم پیدا کردم رفتم توش اما اونجا اون پوشه ای که گفتین باید با نوت پد باز بشه نبود و بجاش اسم پوشه گیم پروفایل بود که توش سرچ کردم اون دستورات پیدا نکردم میشه راهنماییم کنین
    پاسخ:
    سلام روی فایل کلیک راست و open with و بعد با کزینه notepad باز بشه 
    سلام گفته بودید دو تا خط رو دنبال کنم گزینه ی find next رو زدم ولی چیزی نیومد یعنی پیدا نکرد داستانش چیه ممنون.
    ممنون عالی بود دیگه لگ نیست  رو بالاترین حالت دارم بازی میکنم بدون لگ 
    پاسخ:
    زنده باشید امیدوارم لذت ببیرد 
    سلام.میشه فیلم های بازی رو که بین مراحل پخش میشه رو جلو زد من حتما بابد فیلم هارو نگاه کنم؟
    یه سوال دیگه من وقتی تو پوشه داکیومنت میرم دو تا فایل XML وجود داره؟ هر دو هم همون تغییراتی گفتین وجود داره
    ببخشید من برای اینکه دو تا save بسازم دقیقا باید چیکار کنم ؟
    سلام خسته نباشید.ببخشید من این کارهای رو که شما گفتید از اپدیت بازی تا گرافیک و دوتا تغییرات با نوت پد را انجام دادم و گرافیک بازی هیچ تغییری نکرد و لگ می زد.لطفا کمکم کنید.
    با سلام و خسته نباشی، من طبق فرمایشات انجام دادم ولی هنوزم هنونقدر تیک و استوپ داره راهنمایی بفرمایید، با تشکر
    پاسخ:
    سلام ، اول مطمئن بشید که تغییرات رو بدرستی انجام دادید و ذخیره کردید ، اگر با اینجال که اینکار رو انجام دادید مشکلتون پابرجا بود به احتمال زیاد نیاز به ارتقا قطعات سیستم و یا پیدا کردن درایور مناسب این بازی برای کارتتون باشید. 
    سلام لینک اپدیت ها دقیقا کجاس تو همون سایته رفتم اپدیتام پیدا کردم ولی لینکاش خرابه یه سایت واسه اپدیت بگید همه سایتا لینکارو پاک کردن
    ممنون

    سلام   بازی  رو سیستم من رونه ولی از 100درصد گرافیکم استفاده میکنه    گرافیکم 4 گیگ940mx چطوری گرافیک بازی رو کم کنم از داخل  بازی همه چی  رو  رو  low گذاشتم

    پاسخ:
    سلام بابت تاخیر در پاسختون عذرخواهی میکنم ، درایور های کارت گرافیک ، physix  و دایرکت ایکس سیستم رو آپدیت کنید . 

    سلام . خسته نباشید . من همه ی کار هایی رو که گفتین انجام دادم ولی هیچ فایده ای نداشت . نسخه بازی من goldedition هست . لطفا کمک کنید .

    آقا سلام

    این مشخصات سیستم من:سی پی یو i5 نسل چهار.گرافیک جی تی 730 2گیگ.رم8

    تقریبا دوبرابر سیستم مورنیاز فارکرای4.ولی وقتی همه چیز رو روی low میزارم گرافیک هم پائین ترین حالت ولی بازم لگ میزنه.

    مشکل از چیه؟

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب خدمت شما 

    دوست خوبم سیستم شما بازی رو باید خوب اجرا کنه حالا که اینطوری شده باید یکی یکی بیفتید به چک کردن موارد مورد نیاز مثل دایرکت ایکس و درایور کارت گرافیک و مشکلات احتمالی هارد و همچنین پردازش های حین اجرای بازی ( ممکنه یه پردازشی توان سیستم رو کم کنه ) 
    پیشنهادم اینه نرم افزار iobit driver booster رو (نسخه پرتابل ) رو از سایت soft98 بگیرید و توی بخش بازی تمام موارد رو آپدیت کنید . 

    ضمنا بعضی کرک ها و آپدیت های بازی هم امکانش هست مشکل داشته باشه . همچنین با یکسری نرم افزار ها مثل iobit advanced system care سیستم رو توی حالت game boost بذارید تا همچی رو غیر فعال کنه برای بیشترین راندمان اجرای گیم . یه نکته دیگه هم هست ، نرم افزاری بنام park control رو دانلود کنید و هسته های پردازشی رو روی 100 درصد اکتیو بذارید که سی پی یو جونش بیشتر بشه . 

    نکته خیلی ریز و تجربی دیگه که خودم با فارکرای داشتم رو هم بگم : چک کنید ببینید ( اگر pc دارید ) که نحوه قرار گرفتن رم ها بصورت جفت و صحیح ( طبق دفترچه مادربورد ) قرار گرفته یا نه . چون خودم این مشکل برام پیش اومد و همچنین بعضی دوستان که ممکنه بخاطر تمیز کردن یا عوض کردن رم ها محل قرار گیریشون جفت و صحیح نیست و با فیکس کردن این مسئله  بازی از حالت لگ شدید خارج شده کامل . 

    امیدوارم مفید واقع شده باشه . 

    سلام عزیزخسته نباشید بابت بازیfarcry4به کمکتون نیاز دارم خواهشا جواب سوالاتم رو بدین من رمم ۶هستش ویندوز۷sp1وکارت نویدیا جی فورس جی تی ۹۵۰۰ حدود ۱ساله هرکاری میکنم بازی اجرانمیشه هم توی اینترنت دانلودکردم هم رفت سی دیشب گرفتم تا چندین بارویندوز۷و۱۰ راعوض کردم بازم نشد تااینکه چن روز پیش بعدازنصب دوباره درحالی که کارت گرافیک یه جورایی غیرفعال بود بایه گزینه دیگه بازی اجراشد فک کنم ماکروسافت آداپتور بود ولی وقتی اجراشده خیلی خیلی کندبود ۱ساعت وایسادم تارسید به تنظیمات همه رو روحالتLowگذاشتم ولی فرق نکرد خواهشا راهنماییم کنید چیکارکنم ازطرفی پول زیادندارم که کارت گرافیک گرا وسی پیو بخرم سیپیوم هم ۲هسته ای هستش اگه مشکل کارت گرافیک یا سی پییو هست یه چیزارزان قیمت بهم معرفی کنین خواهشا جواب بدین راهنمایی کنین من منتظرم مرسی

    سلام خواهشا جواب بدین من همش منتظرم برای جواب

    سلام کسی نیست یه جواب بده میدونین چند وقته منتظرجوابم

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم ببخشید اینهمه منتظر جوابت موندی متاسفانه انقدر گرفتاری زیاد دارم که نمیرسم بیام ای وبلاگم 

    برادر عزیزم این سیستمی که شما دارید متاسفانه توانایی اجرای بازی فار کرای رو نداره ، حالا هرچقدر هم شما بخواید دستکاری کنید چون سخت افزار خیلی ضعیفه 

    بهت پیشنهاد میکنم ، برو توی سایت ایسام ایسام || نسخه بتا - توی بخض قطعات کامپیوتر برو به قسمت باندل ( یعنی سی پی یو  و مادربورد باهم ) بعدش طبق بودجه ای که داری خرید کن . اینطوری بهترین روش اینه که مطمئن میشی قبلش چیزی که خریدی سالمه 

    بازم ببخش بخاطر دیر جواب دادن 

    سلام خوبی به نظرت یه کارت گرافیک ارزان که بشه باهاش بازیfar cry4رو اجرا کردچیه وقیمت چنده بهم چیزی معرفی میکنی؟نکنه من برم یه چیزی بخرم بازم بازی اجرا نشه اهمیته یه کمک بهم بکن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی